Fredagen :)

Hejj alla! Har blivit fåligt med uppdatering den här helgen och jag ursäktar för det :)
Men har sovit över hos Alisha med henne och Irya och Natalie så har vart lite upptagen kan man säga.Men på fredagn efter skolan så blev det att gå hem till Irya och kolla på happy feet för jag hade aldrig sett den ;D


Och så åt vi flingor hihi! Så kom Nathalie så gick vi och köpte godis.Asså jag kommer verkligen kanppt ihåg vad vi gjorde haha! Men så kom Wille och sebastisan en liten stund.Men dom skulle gå efter ett tag så då kom Irya igen för hon var hemma hos sig när vi köpte godis.Vi köpte värsta mycket onyttigt.Vi köpte tre chipspåsar en varsin godispåse och en varsin stor dricka.
SÅ blev det datorn och sen typ sova :)

Det var våran fredag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0