Godnatt :)



Hej alla! Tänkte bara göra ett litet kort inlägg nu innan jag går och lägger mig :)
Bjuder till och med på en osminkad bild.
ser ut som att jag har kort hår..
Men imorn blir det skidor i sunne men pappa och Anton :)
Vet bara inte riktigt vad jag ska ha på mig , det blir ju liksom dunjackan men på benen pappa tycker termobyxor eller vad det heter men jag gillar inte att ha det och en tjock jacka så det får bli några extra långkalsonger under jeansen ;D tror jag .. :) Men iallafall då bli det att prova mina nya skidglasögon och stavar .


Snygga va ? det tycker jag iallafall för me♥rosa!
Här kommer en jätte bra låt!



Men nu ska jag sova !
Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0