Halo :)

..sitter med Irya nu , vi måste egentligen..hehe. Men så när vi vart på träningen så fick vi stjuss hem så då blev det ut med hundarna och sen in till stan men vi kom ca 34 min försent dår ALLT var stängt , eller iallafall där vi skulle in.För Irya skulle köpa läpp glans men vi gör det imorn istället. Har inte direkt nån bild att lägga in nu så det får bli en söt på BillyBoy och Shakira.
Blir ju att gå ut med dom 1,5 mil imorgon.. haha kommer typ inte orka ! Fast vet att jag kommer få bära BillyBoy eftersom han är så liten och kommer frysa om sina söta små tassar.:)

Men nu måste jag gå ut med hundarna innan dom gör någonting här inne som jag inte pallar att ta upp ;)



Kommentarer
Postat av: maria

Guud vilka söta hundar! är dom dina? gå in på min rosa blogg :)

2010-02-10 @ 18:44:41
URL: http://bbershka.blogg.se/
Postat av: Bellezza

älskar din blogg riktigt bra :)

kom gärna in och börja läs min också:)

Kram

2010-02-10 @ 19:34:16
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0