Jag är käär!!


Bild i repris!
Asså seriöst jag är kär! jag ska knarka twilight filmerna och läsa böckerna! :D
Hoppas på att kunna få sätta upp en fototapet på Emmet cullen på vägen!
ååh jag älskar han hahah! Annars så så sitter jag på bibblan nu. Har matte sen om  typ tjugo min eller nått.
Sen har jag typ bara no eller nått och så mat sen slutar jag :D slutar tidigt på tisdagar och sen kortonsdag imorn :D
..och sen halv fyra på torsdag -.- men ändå. Men så blir det väll hem sen innan hockeyn har en massa läxor :( så blir det hockey sen ikväll :D:D längtar. Vi ska nog va i hejarklacken och skrika. Och kasta popcorn på folk ? ;D haha ne då. Men ska ta lite kort på min älskling nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0