Lördagen:)

TJo :)
på lördagen så skulle vi göra lite ''make over'' på alisha :)
Men det blev inte som tänkt det blev att bara färga håret på henne men det blev inte som tänkt men  snyggt ändå :)


Så blev det att göra tacos till kvällsmat :) men vi hade ingen tacokrydda så jag och natahlie fick springa till shell för vi hade redan börjat steka på köttfärsen , men när vi kom dit så hade dom ingen ..
men så hade Alisha hemma ändå som tur ¨är :D



Så medans vi åt kolla vi på ''the ugly truth''

eller egentligen så skulle jag sätta på filmen så verkade det inte funka men så rörde vi inte dvdn medans vi åt upp och sen när vi var klara så började filmen haha! så då satt vi och kolla på den, den var bra!

lite fail videoklipp :P
Irya glömde stänga av kameran i slutet :$



 

Sen senare på kvällen så blev det ut och åke pulka i en liten backe :D as kul haha"

Men vi hann inte va ute länge för alisha frös så.. : /

 

värsta mörkvideo tyvärr..

 

men måste hinna skriva om söndagen (idag) så detta får räcka :D<3

det drygar sig och går inte ladda upp nån bild så

 

puss/Filippa :)


Kommentarer
Postat av: Oliver

"sv"; haha jag mår bra :), händer det något kul imorgon? ;)

2010-02-21 @ 22:36:25
URL: http://oolivers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0