Mitt huvuud sprängeer :(

..eller det gjorde det, som tur är så känns det bättre nu! Blev att gå hem från skolan igår eftersom jag har en ganksa speciell migrän. Först ser jag knappt nått sen mår jag jätteilla och har samtidigt ont i huvudet så det är rätt hemskt! Fast min migrän har aldrig vart så här hemskt spydde också.. ucsh! Men iallafall , dom 2 senaste dagarna så har jag bara sovit och sett på film. Blev att se titanic , grät som vanligt haha. Fast den hacka -.-. Men iallafall missade ju hockeyn i torsdags, hörde att färjestad vann så det var väll bra! Så missar jag ju awake ikväll .. det skulle vart sommartema :( ville gå men vad ska man göra ?
Men en bra sak är iallafall min mössa kom idag.


fick inte så bra bild men ni vet ju typ hur den ser ut :) Den passa extra bra idag eftersom jag har en riktig Bad hair day ;P Men ska ta att inte sitta för länge vid datorn nu ..


Kommentarer
Postat av: M

Hej! Nu är finalisterna i veckansblogg uttagna! Det var väldigt svårt att välja, men nu är 22 av er 150 som anmälde er vidare!

Kika in och kolla om just du blev uttagen, blev du inte det så kommer det nya chanser!

Kram / M - http://conler.blogg.se

2010-02-05 @ 21:22:13
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0