Söndagen :-)

Tjo.Vaknade imorse då , då blev det frukost coh sen städa hela huset.Det blev jätte fint :) Sen blev det att laga lite chiken bits och ris :D


Så blev det att kolla på white ckicks till maten :)
Sen så satt vi och prata om sommaren och sånt rätt länge så klockan hann bli tre så vi fick börja städa bort lite och sminka oss och sedan gå till mig och hämta pant för vi samla ihop en massa så alisha kunde köpa hårfärg . Vi fick ihop till 65 kr. Så fanns det rabattkupong så det räkte precis.Sen blev det hem och äta och kolla på solsidan.
nu sitter jag här och dricker cider :D



Men nu måste jag dusha snabbt :D


Kommentarer
Postat av: Oliver

"sv"; okej ;p jag typ har skola :/ sen ska jag träna men jag har lov nästa vecka ;D <3, hur gammal e du? :P

2010-02-21 @ 23:08:37
URL: http://oolivers.blogg.se/
Postat av: Oliver

"sv"; jasså du ;), jag blir 16 iår ;), harrru MSN? :P

2010-02-24 @ 20:04:59
URL: http://oolivers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0