Tjoo ;)

..Jag och Irya faila lite imorse , för först klockan halv 8 så skulle vi med bussen men så missade vi den..sen halv nio så ställde vi oss där och gick fram så den kunde hämta oss men så var han ***** taskig så han körde förbi oss :s Så då fick vi ta en buss tio i tio.så blev det skola,när vi kom fram så var alla i ett tält (dom hade theather där) men vi vågade inte gå in eftersom alla satt där :p Sen så var det rast i ca 1 h och sen tyska.
Så sen efter no:n så hade vi gympa men vi hade glömt gympa kläder så vi fick gå till shell och få en ful stämpel haha.Nu sitter jag på bibblan med irya,vi ska sova över en natt till fast hos henne nu :)
blir prov imorn istället villket är bra så vi kan öva :D
Men iallafall så alla så har jag jätte fina naglar.Irya köpte lösnaglar igår så jag fick dom som blev över.Värsta snällt (L)

dom är faktiskt riktigt bra :D
satte på dom i morse men dom har åkt av tvåstycken en gång men man får med lim så man kan sätta på flera gånger.
Fick av henne igår också, men då hade hon köpt några för 99kr på cosmos dom åkte av jättesnabbt.Och dom var otrevliga där :S
Sen köpte hon på åhlens för 80 kr och dom var mkt bättre! Och dom är trevligare där!

Ursäkta att det vart lite dåligt med bilder men min kamera är ialafall klar nu så nästa vecka tror jag jag får den :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0