Tjotjo :)

..sitter på bibblan nu med Irya :) vi ska snart kolla på nån träning tror jag och sen vid typ sju så åker vi hem till mig. Det blev skola idag sluta halv ett så då gick vi hem till Iryas mamma och sen Iryas pappa. Så nu har jag öppnat min sparning haha! Men irya skulle låna en hundring och så tog jag en tjuga så det är nästan allt kvar sen när jag får tillbaka mina pengar ;D
Men Sen ikväll så blir det att plugga, tyskaord imorn och sen so på torsdag , sen vet jag inte om vi har engelska prov på fredag eller om det blir på måndag. Förseten så kommer jag kanske inte lägga in så mkt bilder den här veckan..för min älskling (kameran) är fortfarande på lagning..men kanske kan låna mammas om jag ber lite snällt hihi :)
Måste tigga lite pengar också till matsäck imorn och lite fika kanske ? :D haha. Så imorn kommer jag nog va döttstrött nät vi ska va med Emil och Carl eftersom vi då börjar klockan nio ,sen vara ute och gå i typ femtimmar eller nått sånt *suck. Men vi ska ju vila och fika och sånt påvägen men ändå.. men ändå längtar jag .. ska bli kul att ta med hundarna till skolan och ''visa upp dom'' haha ne då men kul att ha dom hä
r.
Fast Billyboy kommer nog skämma ut oss lite eftersom han skäller en massa på hundar han ser. Ni skulle vart med när jag gick med Irya och mormor och Leon på nått ställe med bondgård och shit det var ju en massa hundar där så han  skällde ju rätt mkt. Sen var det en jättesöt granddanois som han fick hälsa på men den såg Billy Boy knappt. Men nu har jag inte så mkt mer att skriva så .

p.s kan inte lägga in nån bild du.. det funkar  inte här på bibblan :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0