Today is a happy day :D

Tjotjo eftersom jag är glad idag så ska ni få höra mig på youtube men då tycker jag ni kan kommentra den så jag får lite mer kommentarer ? :D

http://www.youtube.com/watch?v=FOefMZ4TNhQ

hihi vet att jag ser lite bullmutti ut men lev med det;) Annars idag så blev det skola.Vanlig kort måndag. Blev Engelska först vi såg på ''school of rock''

 

Sen blev det rast och sen NO och sen bara rast och skriskor:D Rätt chill. Så gick jag hem och då åkte vi och kolla på lägenhet. Sen blev det hem ut med hundarna. Fick ett par skor av pappa dom var helt okej men varma ;)

Så nu sitter jag och kollar på min tv på ''two and a half men'' :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0