Vinn en dator på kenzas blogg :D

Jag är med och tävlar om denna dator :D
+mobiltbredband från telia



För att delta i tävlingen läs mer på kenzas blogg :)

Jag skulle vilja vinna för jag har ingen egen dator.Och eftersom jag fösöker att blogga så mkt som möjligt så vill jag ha en dator att kunna ta med mig hos båda mina föreldrar eftersom jag åker till var och en varannan vecka.Det skulle va BÄST om jag kunde få vinna den här datorn :D skulle bli SÅÅ GLAD! :D
Den är snygg dessutom :D
Skulle va jätte bra också att ha en dator som jag kan sitta på mitt rum med eftersom jag spelar in videos till båda bloggen och youtube , (det är lite pinsamt att sitta och sjunga precis bredvid brorsans rum) hihi:)
Men hoppas jag vinner<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0