You design youre own future.♥


Hej alla! Har nyss suttit och sett ''the secret'' rekomenderar den stort! Såg på youtube en massa som hade kommenterat att the secret var skit och sånt , men jag tror inte riktigt dom tänker efter , bara för att dom inte tror på det så får väll andra det och vad är det för fel med att tänka posetivt. Jag tror starkt på the secret för jag vet att det funkar. Jag gjorde som i filmen, det tog inte jätte lång tid innan jag fick det jag ville ha alltså BillyBoy.jag fick han för ca två års sen det var också ca 2 och ett halft år tror jag jag fick veta om the secret först tänkte jag hoppas jag kommer få en hund , men jag vet säkert att det aldrig kommer hända.. Sen så började jag leka med mina tankar och tänkte Jag kommer få en hund,jag vet inte hur,jag vet inte när,jag vet bara att jag kommer få en. Och gissa vad ? jag fick en. Och han var perfekt för mig!



Min lilla guldklimp


´Men iallafall se filmen kanske ni tycker om den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0