Alla känslor bara bryter sig ut!

tjo:)
Var lång dag idag i skolan , till halvfyra..pallar knappt . Men vad ska man göra? Men så blir det att klippa sig på lördag , ville klippa mig idag men det fanns ingen tid :( Men iallafall , värsta ofta så är jag  så trött så jag nästan somnar. Somnar jätte ofta på bussen , går sen ut med hundarna och sen går jag in och sover. Speciellt när jag är deprimerad .. då pallar jag ingen så jag sover -.- haha låter som ett kul liv ? haha ne jag sover inte alltid bort dagarna. Bara då jag är antingen RIKTIGT RIKTIGT trött , eller så är jag ledsen , eller bara deprimerad . haha.Men iallafall morfar och Gunilla var här vi har fikat ocg så. Blir att va med Irya imorn så ska vi fixa oss och förhoppings vis så kommer Carl och nån mer så ska vi ta med dom på Awake:D Har inte så mkt mer att skriva för tillfället så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0