Förkyld :(

Hejj alla! Sitter nu och har inte gjort mkt alls idag. Sett på tv och suttit vid datorn. Orkar typ inte göra nått för jag är värsta förkyld. Nyser och har rinnsnuva men är iallafall glad att mitt halsont ät borta , hatar att ha ont i halsen!.Men så ska vi fira Anton idag fast han fyller år på tisdad tror jag ,) Just nu ligger min katt vid datorn haha!



Sötast är hon.Känner att jag kankse borde sminka mig gästerna kommer snart men orkar inte -.- Asså en sak som jag tycker är väldigt synd är att brittany murphy är död :( Hon har vart med i många filmer jag tyck var bra t.e.x 8 mile och just married




ja R.I.P får man väll säga då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0