fredag kl 11:05 ♥

bild från igår :P 
Hejj alla! Har inte kunnat blogga nått igår eftersom jag har fått magsjuka :( Spytt 2 ggr x( usch på att spy! Men iallafall så var det skola igår , lång dag rätt drygt men det var kul på no:n :D Vi hållde på med våran limousine . Den är jättesnygg (y) Den är roosa ♥ Och ja väldigt snygg. Bilder på den kommer när den är klar :)! Det kanske inte låter så kul att bygga en bil av kartong men det är värsta kul , för vi har gjort det till en liten tävling att få snyggast :D haha så nu gör vi den värsta avancerad, ne då men väldigt snygg blir den :D ! Nu måste jag skynda mig att skriva datorn dör om ca 29 min . Då blir det nog att se på film ..har inte så mkt att göra när jag är sjuk. Så vet jag inte om det blir nån dans imorn , antagligen inte eftersom jag fortfarande kan smitta ? lr jag vet inte . Så nu dör datorn när som helst.



Kommentarer
Postat av: Jennifer *

nej vad törligt att du blev sjuk då :(

du får krya :)(L)

2010-01-15 @ 16:02:10
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer *

visst va hon :)

(L)

2010-01-15 @ 23:16:32
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0