*gäsp

Hejj alla, klockan är nu 03:17 funderar på att gå och lägga mig snart ... Gjorde ett as läskigt test fattar inte hur det går till :O http://www.testit.se/test.php/5/1till25.html Asså helt sjukt, prova! Annars så jag bara kollat lita klipp på youtube om hur man lär sig att sjunga högt ,fick lite bra tips. Är jätte sugen på att sjunga men det går ju inte eftersom alla ligger och sover i rummet brevid. jao.. Måndag nu då .. Nomi kommer idag fast inte förns om flera timmar :P Borde sova så jag pallar att gå ut med hundarna på morgonen..Det är verkligen jobbigt när jag typ vänt lite på dygnet och sen ska dom upp tidigt .. eller det är tidigt för mig iallafall. Ca 9 har jag tur så sover dom till 11:) Iallafall så hoppas jag på att mitt löshår kommer imorn så jag kan sätta i det.:D Eller iallafall innan fredag så jag kan komma till skolan med långthår ! Är trött på kort ..det är tråkigt. Kan inte ha flätor. Passar inte i lockigt när jag har såhär för då blir det typ jättekort. Så ja jag vill kunna ha lockor och flätor :).
Iallafall så har jag börjat lyssna på paramore, tycker dom är riktigt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0