Gillar ni nya designen ?

Hello!

Vad tycker alla om den nya designen på bloggen ? :D

Blev rätt nöjd! (y)

hihi men iallafall snart ska jag ut med hundarna :) Sötis billy boy och Shakira börjar bli kissnödiga :P Och sen måste vi köpa bajspåsar xp har inga vanliga heller men vad ska man göra ? :p

jag vill ha rosa bajspåsar hehe..kanske ska sälja såna på mammas och min blivande affär ''pimp my dog'' :D coolaste namnet!



Men iallafall så har jag inte gjort mycket alls idag , fixat bloggen ,dushat fixat mig :) Så blir det väll att köpa hårfärg snart så det passar till det långa håret . Och btw bilden på headern där det ser ut som jag har långt hår , har inte satt i det än tog håret i mössan så det såg ut som att jag hade långt hår tyckte den blev värsta frän ;) Sätter i det på måndag som sagt , can't wait ! :D



hihi puss av Billy ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0