Godmorgon alla morgontrötta ;)

..och alla pigga ?:P Väcktes av mamma för jag var tvungen att gå ut med hundarna. Sen har jag kollat på sex and the city :) Vet ni nått störande? jag har suttit i kanske en timme att göra en ''idol-bild'' till Kissie så hon kanske kan länka till min blogg och så skickar jag , så går det inte -.-

vill ni se den ?

Det får ni göra vad ni än svara :D



Gjord på paint.net :P

Iallafall ska jag intill stan med mamma idag och köpa hårfärg :) Eftersom imorn sätter jag i håret :D wiho!
Och så blev det inte att fira kussen idag heller för nu har hennes mamma ( Min moster) också fått vinter kräksjukan eller magsjuka. Usch.. verkar nästan som att alla ska få det , det var lite tur en sak för att i torsdags så tänkte jag och Irya sova över men det var tur att hon inte fick så jag inte hade luggigt och spytt när vi var xp  Men annars idag så ska jag nog ta med Shakira antagligen ut och ta lite kort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0