Godnatt!

Nu säger jag godnatt till alla! klockan är nu 01:40 är trött , Nomi har typ flummat här bredvid mig men ligger värsta trött nu :P . Idag har vi nördat dator hela dagen och slösat pengar på godis. Ångrar varje gång jag köper godis. Får sån ångest när jag lägger en massa pengar på godis .. det är som att äta upp pengarna :P Ändå köper jag haha! Blir väll Irya och Jonte imorn eller mena idag fast om flera timmar . Men vet inte hur jag ska ta mig dit , har inge busskort ,inga pengar lr behöver dom :P Och ja kanske stjuss lr få lite pengar :) Men sen kommer inte håret förns torsdag antagligen så tänkte att jag kanske åker kanske torsdag eller på helgen till mamma för att sätta idet :) blev värsta besviken när det inte kom idag ..Men vad ska man göra? hade tänkt att ha långt hår tills vi börja skolan men eftersom vi börjar på fredagen så är det kanske bara en dag i skolan med kort hår `? vi får hoppas på det :D
Bara för att jag har dålig humor ! ((:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0