Hiss och diss :)


* Slask
usch inte för att det är det nu men ändå , det är så slikskigt och plaskigt!
*magsjuka
Ordet säger väll allt? Att behöva spy för att må bättre usch o fy o blä!
*Depp dagar
Som denna dag för mig ( och rätt många andra dagar , hormoner ?) Depp dagar är så deppiga man vill liksom tp bara sova, iallafall jag stör mig på typ ALLT och ALLA -.-
*Tyska läxor
Vi får väldigt mycket tyska läxor, alltså en MASSA glosor och typ flera sidor. Suger på tyska.. kanske är det också men blev rätt glad fich G p¨å tyska provet som jag hade igår , var nästan säker på att jag skulle på IG :S haha
* Att fylla år !
alla tycker väll det är kul att fylla år ? eller kanske inte sen när man blir gammal men ändå :D
*Ledighet
Att få vara ledig från skolan några extra dagar är ju aldrig fel (Y)
*Billy boy
Eller hundar helt enkelt, Billy boy gör mig alltid glad :)
*Vännerna<3
Vännerna gör mig också glad , älskar verkligen mina vänner, alla är så olika och speciella :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer *

mh , slask suger :)

tyska med !

2010-01-31 @ 23:01:59
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0