I never really know how you feel I can't read your mind I just keep waiting ...



Tjoo!
Blev att gå upp klockan ca 06 imorse,tror aldrig jag vart så trött. Så blev det att möta Amanda vid sju och gå till Irya. Så blev det skola. tyskaprov idag det gick inte så bra men vill byta till engelska men är inte helt säker.Men iallafall så blev det hem sen efter skolan och gå ut med hundrna och sen somna jag i några timmar ..så blev det dusch och nu sitter jag och kollar ''into the deep'' tror jag den heter, Värsta härlig med allt vatten. Har alltid viljat prova att dyka utomlands speciellt med delfiner :D  Men iallafall har inte kunnat lägga in några bilder eftersom klumpig jag är skulle sätta kameran på självutlösare så den tog kort på mig , så stälde jag den på bordet så åkte den ner så nu öppnar den sig inte :'(( Min lilla bebis är död x'( men får lämna in den så dom får laga den åt mig :D Så imorn iallafall så hoppas jag på att få klippa mig, Ska klippa lite kortare känner att det är för långt och så typ klippa upp det eller nått så det passar in bättre med håret :)




Kommentarer
Postat av: Jennifer *

sv; ja verkligen (A)

2010-01-27 @ 21:28:43
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer *

tror det kommer bli fint om du klipper upp det ja :)

men det är fint nu med(L)

2010-01-27 @ 21:29:35
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer *

sv;

aa :)(L)

varsegod!



Okej ja , jag får väl ta och se den då (A)

2010-01-27 @ 22:26:32
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0