Irya i helgen :))



Tjenna!
Blev Irya i helgen och va lite hundvakt ;) Så blev det stan på lördagen men allt var typ stängt så vi gick och hyrde film vi hyrde..


Tretton var rätt konstig ;P Men the house bunny var bra (Y) :D
Vi typ somnade i soffan och fotöljen men sen vakna jag , men det gick knappt att väcka Irya för hon sov som en stock ;) Men iallafall sen idag så blev det intill stan flera gånger om men så mötte vi 2 killar flera gånger så dom typ stalka oss hem haha ;) Men så gick vi in med dom till stan och satt och prata med dom :)) Så vi missa bussen.. haha ;D Men så kom pappa och hämta oss, så blev det till iryas mormor och morfar en stund så gick jag hem och åt :) Så nu sitter jag här och äter muffins (A) haha


Kommentarer
Postat av: aleeekz

Hallå hallå :)

kikar in och hör om du mår bra idag?

och tänkte berätta att jag har en tävling på bloggen om ett underbart smycke om du vill vara med så är länken här: http://voffsen.blogg.se/2010/january/-tavling-fran-blavinge.html



den avslutas ikväll så skynda om du vill vara med :).



<3

2010-01-25 @ 11:40:38
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0