Lördag !

Jag och Tilda! ;)
Hej alla bloggläsare! Idag vakna jag bredvid Irya och alisha ..och Tilda sötis ! Alltid kul att vakna upp av den där hunden , den har en sån humor och det har hennes katt Simba också ! Så blev det upp och äta frukost och sen sitta vid datorn..Sen sminka Alisha mig värsta fint , så sminka jag henne ..:) Sen blev det att åka till morfar och äta en god fisksoppa , fika lite och så. Vi fick låna två filmer av han ''män som hatar kvinnor'' och ''Flickan som lekte med elden'' , har redan sätt ''män som hatar kvinnor'' men ser den igen så jag väntar på att få se ' flickan som lekte med elden' Tycker den första filmen är värsta bra men läskig!Så nu ska jag fortsätta att se den.

puss // Filippa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sen sminka Alisha mig värsta fult, så sminkade jag henne jätte fint..:)

2010-01-03 @ 16:27:14

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0