Nyårsdagen!

Gammal bild -_-


Gott nytt åt allihopa!
Har firat med Irya och Alisha ! Kommer bilder sen! Men vi har pratat , kollat raketer och myst. Idag blir det en mysdag.Vi ska köpa chips och godis och sen ikväll så ska vi se på Harry Potter :) . Sitter nu vid Alishas dator ,Irya sminkar Alisha och hon har nyss sminkat mig, hon sminkar jätte bra ! Längtar så tills min hårförlängning kommer , om jag hittar nån som kan sätta i den:) så första dagen i skolan så ska jag och Irya ha paljett tröjor och så ska vi och Alisha ha klackskor :)

Men nu får ni ha det gött puss//Filippa


Kommentarer
Postat av: Lina

GOTT NYTT ÅR!!

2010-01-01 @ 19:17:04
Postat av: alishaa ;*

Yes! Hon sminkar bäst!

Gott nytt år!

2010-01-02 @ 13:01:48

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0