onsdag.

old pic ;P
Hejj alla ! Kom nyss hem från  bion, såg på avatar med pappa. Älska filmen<33 så bäst. Satt typ och bara glodde med öppen mun för jag var så inne i filmen och det var så spännande :) Rekomenderar den! annars idag var hos Alisha och var ute med Tilda ( hennes hund) och sen drack jag te med henne :) Så har jag nu fått skavsårs plåster för jag fick värsta  skavsår av dom nya skorna så jag hittade värsta blodfläcken på min strumpa xp usch usch så nu har jag fått en liten ''klack'' som jag sätter i skon så jag kommer upp lite eller nått men detta bryr ni er nog inte om så haha ska skriva nått annat! hmm...får hjärnsläpp .. mår typ illa var lite hungrig innan bion så åt jag en massa chips så jag mår illa men vill inte äta xD


Men iallafall så ska jag kolla lite på dans studion med Alisha och börja dansa hip hop :DD Och sen kanske ta sånglektioner ? Men det bror på om jag kommer hinna allt vill ju kunna va med kompisar och så också eftersom jag ska börja rida också. Tycker om att kunna göra lite mer  snart än att bara va med kompisar (vilket är väldigt kul) men är jag inte med kompisar så sitter jag typ bara hemma vid datorn eller tvn :p så man får väll passa på medans man lever och göra saker man tycker om för man lever ju bara en gång ? vem vet ? jag tror på ett nytt universum.. eller en ny planet eller nått , tror inte på att allt blir svart eller '' ingenting'' alls ..hur kan det inte vara något ? haha .. klurigt. Men som dom säger i yesman ''jorden är en lekpark'' :D Gillar när dom säger så :D hihi! Nu känner jag att jag måste äta .. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0