Saaknar min BillyBoy!!



Gud vad jag saknar min billybooy ;D<3 Har ju inte träffat han sen i torsdags. Han har art hos vetrineren och jag kunde inte följa med : ( Han har sträckt nacken. Men det gick bra. Som tur va! Idag iallafall så vakna upp med dom bästa flickorna ! Kul igår var det! Vi bakade kladdkaka , sen satt vi och nörda bdb och tog bilder.





Sen blev det att gå till ica , det var isskallt och det är isskallt! Så köpte vi en massa godis och chips , det blev en massa över :D haha!



Jag och Amanda poesa lite för vi trodde Irya tog kort i början :) Sen blev det hem äta och sen sitta vid datorn och sen började vi kolla på ''Rouge'' men alla somna snabbt :P. Sen idag så blev det frukost med dom sen skulle dom hem och då skulle jag till stan och köpa skor :)



Tänkte köpa uggs först men dom ända fluffiga varma jag hitta kosta ca 2000 kr ;S haha. Så hitta jag dom här tyckte dom var riktigt snygga . Tack pappa för dom (a) Sen blev det hem kolla på white fang

Fasst somnade efter typ halva filmen ;) Är värsta trött nu men måste äta nått :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, finfin blogg! :)

kolla in min också, om du gillar den får du gärna fortsätta läsa den :)

http://hannaiberg.blogg.se

2010-01-10 @ 15:48:30
URL: http://hannaiberg.blogg.se/
Postat av: Majaa ;>

fin blogg!:) krammis

2010-01-10 @ 17:10:31
URL: http://majseli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0