ska äta muffins ..:D

Hej alla! sitter just och äter mina favvomuffins :D Tigermuffins , dom är små och chokladiga haha! Annars idag så blev det att sluta ca 12 så jag satt med Irya och niklas och jonte och Anna och vänta på dom i musiken :) Alltså Amanda :) Men så var Irya tvungen att gå hem först så vi gick till henne, hon satt vi datorn men det funka inte typ så skulle jag spela rockband , men INGET Funka för mig , försökte göra så bara en spela , men sen hitta jag inte stavarna men så kom Amanda så fixa vi lite och spela med händerna..haha så tillslut innan vi skulle gå så hittade Irya dom.. Fail haha! Men så blev det att gå till Amanda . Vi möttes av hennes STORA hund , alltså den är as STOR! haha eller är bara jag van vid chihuaor ? :D kanske båda , fast jag har haft en sån Scooby doo, vi hade han typ en sommar men det funka inte eftersom Leon var så liten så vi fick sälja han .. :/ Men är glad att jag fått BillyBooi, Men iallafall så blev det att spela singstar och sen nått roligt där man såg sig på tvn med en webbcamera så skulle man typ göra saker i cameran så blev det på skärmen eller nått , svårt att förklara..kul vare iallafall. Så blev det dallas och köpa pommes frites ( stavning) Där träffa vi Sebbe och Anton :) Dom var lite kuliga. Så gick vi till träffen men det var inte så många där så blev det ica och köpte födelsedagspresent till pappa. Så blev det till tonår vi typ fika och prata xD Så nu hemma och är jätte trött!


Kommentarer
Postat av: Erik

fast jag har haft en sån Scooby doo, vi hade han typ en sommar men det funka inte eftersom Leon var så liten så vi fick sälja han .. :/ trodde de stog svälja först:o haha

2010-01-26 @ 20:53:25
URL: http://www.ingenbloggtyvärr.se
Postat av: Jennifer *

tack :)(L)

2010-01-26 @ 22:21:04
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0