Skoola.

Tjo alla bloggläsare.Vakna idag och mådda inte så bra men det fick bli skola ändå. Sket i att jag inte mådde bra :P Nu så mår jag bättre men är snuvig. Iallafall i skolan idag så på NO:n så håller vi på och bygger en bil en liten :) , bygger med Alisha och Tina, våran bil blir ju snyggast ;) Vi gör en rosa liten bubbla :) med lite bling bling på. Första gången vi har gjort nått kul på No:n , så annars idag har jag tagit det lungt frossat onyttigt :) Men ska bli lite nyttigare men det är svårt att vara nyttigt när man har en massa chips och choklad hemma.Sen blir det ju att börja rida med min faster på islandshästar. Sen idag också så tog jag följe med Alisha hem så vi bestämde oss för att börja gå ut och springa till våren och cykla och gå . Så vi kommer i form till sommaren och stranden. Har kollat på rätt många bikinis , kanske är lite tidigt men ändå. Vill ha en tub med lite indiskstil.

Älska den :) den finna på h&m
Längtar till sommaren , blir mycket skojj , liseberg varberg kanske , kanske england ? om jag får :D Med Alisha till nån stuga , Sunne vattenland ! Kan knappt bärga mig. Hatar kylan. Gillar inte när det är kallt , bara när jag sover och får ha ett varmt täcke .

Imorn då så blir det avatar :D Ska se den med far min !


Alla jag frågat har sagt att den vart jätte bra :D Längtar verkligen.

och förestan ...




Mitt hår








har








kommit





:D













och det






gör








mig






SUPER








glad!!!







Kommentarer
Postat av: emmie viding

sv; taack så jätte mkt! jag har jobbat hårt med henne. :D

2010-01-11 @ 19:00:34
URL: http://emmieviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0