Snart till stan..



Tjoo!
Blev att va med Alisha igår och Felicia :)
Vi gick till skolan men precis när vi kom dit så stängde dom :( haha värsta Fail! Men sen blev det att va på datorn hos Alisha äta och sen sminka oss inför awake. VÄrsta kul var det där.Jag och Alisha var as flumm så vi skratta åt exakt allt :D Haha. Sen spela vi nått bords hockey fast en sån där puck som åker på bordet ? Men iallafall jag är stolt vann mot William, Alisha,Natalie men inte Amanda haha hon ägde ut mig ! Är värsta slö i armen nu. Sen blev det att spela wii , kom elva och tolva typ alla gånger haha. Så blev det kuddkrig och flumma.
Så blev det hem till Alisha vi typ somna direkt .

Nu snart ska jag dra till Irya och så ska vi åka till stan :)
Så blir det att va hundvakt för Billy boy och Shakira.
Lägger in nått mer inlägg ikväll tror jag :)
Ha det gott (Y)


Kommentarer
Postat av: maya

vill du tjäna pengar på din facebook? va med och tävla om en invite på min blogg http://maysann.blogg.se



fett fin blogg btw :D!

2010-01-23 @ 23:20:52
URL: http://maysann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0