baajs

ja dagen blev inte som jag trott om jag säger så,var fint väder så jag trodde jag bara skulle få kunna ligga och sola och bli lite brun men nej nej , när vi var på ica och handla glass så fick jag synavfall! BAAJS!
Då vet jag att jag är påväg att få migrän!
Då tänkte jag bara JÄÄVLA SKIIT! Så ja huvudvärken kom så fick vi åka i en varm bil hem igen och hämta mina tabletter och sen till baka igen, som tur var hjälpte tabletten och det hann inte bli så hemskt men jag sov till typ halv sju typ 6 timmar , men så gick det över som tur var!
Så ja min dag var att sova , och sen satt jag på taket med nomi och spela skitgubben(kortlek)
Nu är vi här hemma och Nomi gör design till Irya och ja, jag bloggar!

Kommentarer
Postat av: lemya svarar

hej, tack så mkt blir så glad när folk säger sånt.. din blogg är också jätte fin och jag vet hur det känns med migrän jääävligt jobbigt kan ja säga :/

2010-07-14 @ 09:27:17
URL: http://loveedit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0