Bajs migrän

Bilden är från igår,när vi var på rix fm festivalen.det var kul,lite drygt och så men ändå:) en vecka kvar till island nu då.efter island kommer det bli mer bloggande! Då kommer alla bo i huset och då har vi internet iallafall på mammas dator. Och sen sista september flyttar pappa också så då ska jag ha hans dator och då kan jag blogga:-Dmen ja ska försöka blogga:) idag så var vi och red ,nomi följde med också. Det var kul förutom att hrimdög (hästen)inte ville gallopera så mycket.och sen när vi nästan var hemma så fick jag synavfall..men nu är det inte så farligt har tagit tablett och sovit:) nu ska jag fortsätta kolla på denna dryga film puss Filippa

Kommentarer
Postat av: Karri♥

Vad roligt att åka till Island!



kramar^^

2010-07-23 @ 22:54:06
URL: http://karingunnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0