Färga håret?

Besluts ångest seriöst!!!!
Har besämt mig för att köpa clip on hårförlängning istället eftersom det sliter väldigt mycket på håret att ha insytt egentligen skulle jag bara vilja ha min vanliga hårfärg så jag slipper all färgning men eftersom det inte finns hårförlängning i min naturliga hårfärg och jag har stort behov av att färga..hmm..helst av allt vill jag ha brunt hår. Men då får det bli en väldigt ljus för jag vet hur jobbigt det har blivit när jag bestämde mig för att bli blond 2 ggr..men har funderat på dessa..
Ljusbrun
Mörkblond
Eller kankse till och med blondare
Vad tycker ni ?
det är rea på rapunzelofsweden så man får väll ta att passa på snart..men måste fixa pengar ;)

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: okej :)



det är snyggt med clips tills man inte orkar ha dom längre , mitt hår har tagit 2 år att återställas och är inte helt bra ännu efter att jag använde clips dagligen i 1 år

/Shoppaholly

2010-07-06 @ 22:35:03
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0