jobbjobb

Ja är hemma nu , har inte hunnit blogga så mycket idag för jag har vart i huset och hjälpt till. Har målat lister och skrubbat bort färg frän trappan och golvet det var lite jobbigt kan jag säga dig men man kan ha lite kul ändå .När jag och Nomi målade så målade vi hela handen och armen helt vit haha såg ut som värsta döda. Sen blev det vattenkrig ingenbra ide eftersom vi skulle va där längre och vi hade inte med oss andra kläder så jag gick med mammas stora jeans och antons stora cardigan eller vad man kallar det ;)

haha värsta hipphoppar :D

Så såg man ut efter att ha målat och ja vet inte vad det andra var , skrubbat med svinto så jag blev grå :p
Skönt att få komma hem och duscha bort allt bajs!
Men ja nu är jag hemma :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer*

tack :)<3

2010-07-15 @ 00:14:06
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0