omg

http://melonkay.blogg.se/
Snacka om att man vaknat på felsida idag, blev väckt tjugo i elva då mamma sa att jag skulle måla eller va barnvakt men jag är hellre barnvakt om jag säger så. Men så trodde jag att dom skulle åka direkt så jag gick upp och när jag går upp så ''tidigt' hemma så kan jag bli lite små grinig. Men som jag skrev igår så skulle jag städa idag på morgonen ochdet har jag gjort men såklart när jag är som surast och skurar golvet så..
skurmoppen kom emot min vackra blomma..
grrrrrrrrrrr..
haha men nu är jag gladare igen :D för nu är det städat , min bror är inte jobbig han bara spelar dataspel hundarna har vart ute och nu är allt klart..måste bara dusha snart. Sov ju med balsam i håret så det skulle bli extra lent idag. Måste köpa hårinpacking också jag har färgat mitt hår skapligt mycket och snart ska jag färga med blondering. Sliit.
Sen måste jag fixa kläder och sminka mig inför kvällen ska ju till nån resturang vet inte vilken men ändå och och så kommer Irya sen på kvällen så ska vi sova hos mig :)

Kommentarer
Postat av: irya

jag känner igen den bilden lite :D

har du klippt ut den sen i gbg förra året? (A)<3

2010-07-09 @ 12:52:42

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0