rubriik

http://melonkay.blogg.se/
Tagit ur hårförlängningen nu, skönt!
Det är så gött! Har tvättat oc borstat igenom allt nu! Ska slänga min hårförlängning den har blivit jätteäcklig!
Men ja, har fått ett nytt halsband av mamma, vet inte vart det kommer ifrån eller nått men det var fint!
Jag tyckkte det var fint ! Men ja imorgon för mig så ska jag börja dagen med lite städning , måste vika tvätt och så, sen på eftermiddagen ska jag ut med lite släktingar till någon resturang och äta god mat. Och sen på kvällen så ska jag sova över med irya! kul!
asså vänta lite nu ..jag tror det är imorgon ,är det torsdag idag? jag håller verkligen inte koll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0