AAAAAAAAAAH!

aaaaah my %&¤&######&% god!!!!!!!!
hur ska jag hinna!?! har proov imorgon ååhhhhh! Har glömt!! shitt måste öva NUU!!

Men jag vill göra ett inlägg först hihi!
ja som ni nog fatta så kommer största delen av natten bestå av att plugga, nej då har faktiskt pluggat lite men behöver jobba en hel del till. Men ja , har nyss haft lite brun utan sol , shh ! its a secret! Vill bli brunare så jag ska soola mycket!
Hoppas det funkar till imorgon så jag har lite brunare ben när jag ska gå i shorts :) Kom just på att jag glömt att fråga om jag skulle sova över med tina.. hmm får fråga imorgon haha hoppas! :D
Fick en klänning idag också, den ser lång ut med jag kan göra den kortare, ska ha den på fredag tror jag :)
men nu ska jag plugga!
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer ♥

guuuud ,har ni prov nu ?

vi har inte ett ända nu vi :D



sv; haha ,ja .. här vågar vi :D!<3

2010-06-03 @ 07:31:47
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer♥

ah skoja inte :D

2010-06-03 @ 22:25:00
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0