Bilder från liseberg♥

Nu typ några dagar senare så kommer bilderna från liseberg :) Ska berätta om dagen, först och främst så vaknade jag hos tina vi fixa oss oc åt frukost och lite så. Så åkte vi till kyrkan där bussen var. Och så åkte vi i buss i 4 timmar? eller vad det blir.
Jennifer :)
Johanna :)
Sen kom vi fram så blev det direkt flumeride tror jag..
Ja sen under dagen så åkte vi en massa karuseller , åkte 2 nya eller nya för mig för jag hade inte vågat åkt dom innan, det var lisebergsbanan och hanghai eller vad den heter. Sen åkte vi dom vi brukar åka, flumeride ,balder,collorado m.m. :D

haha Mikaela,Amanda och alisha åker hanghai ..heter den äns så? vi säger det (A)


coola kääpsar , och jag vettefan vad jag gör med min mun :s

Ja..sen efter liseberg så fick jag och Irya springa till hotellet gothia tvärsövergatan eftersom mamma var försenad -.- haha!



Kommentarer
Postat av: Jennifer ♥

Liseberg♥

sexii bild :)

jag ska också lägga ut bilder sen liseberg men jag ska kanske till stugan idag och jag känner att jag inte pallar ;o

får bli nån gång under veckan iallafal (A

2010-06-28 @ 14:49:00
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0