Filmkväll

Sitter nu med mamma och Håkan och kollar på filmer vi har hyrt!
Vi har hyrt
Man ser inte så bra men det är
All about steve
&
Luft slottet som sprängdes
&
Har du hört ryktet om Morgans?
Tror den heter så :p
Har kollat på all about steve och håller på att kolla på luftslottet som sprängdes. Dom var bra! Ja idag har jag som sagt åkt båt till en resturang, jag åt bakpotatis med kycklingröra i . Gott gott ;) Sen blevdet hem och ut med hundarna och nu ligger jag som sagt här och kollar på film. Imorgon ska jag till tina! Ska bli kul! Vi ska kolla på skräckfilm, jag har nyss fått chucky 1 av pappa så vi ska kolla på den , sen hade hon fått 2 skräckfilmer som vi ska kolla på så det ska bli kul :D

Kommentarer
Postat av: Bea

du måste verkligen berätta om " har du hört ryktet om morgans " va bra! mamma o ja vill se den :D <3

2010-06-23 @ 02:13:04
URL: http://beatrizzrattfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0