Helg med tjejerna :)

Bloggade inte mycket igår , hann inte :)
Idag blev det inspelning till reklamen med Irya,johanna och nathalie och några fler, kommer komma på tv4 i värmland. Så ni får hålla utkik efter oss! :D
Det var så varmt när vi satt där asså shit!


Fest kläder till festen, och klackskor.

Men det var kul att spela in , hoppas jag inte gör helt bort mig haha.

Efter inspelningen så gick vi hem , tog typ en halvtimme. Men hundarna var väldigt glada att få vara ute så länge.Men så kom vi hem så skulle johanna och nathalie hem.Då åkte jag Irya ,Leon och Håkan och bada.Det var gött i vattnet men sen iskaallt när man kom upp!

ingen badkruka var jag idag ;)





Så blev det till affären och köpa chips, och nu är min kamera stendöd så måste ladda den så alla vet :)
Och nu ligger jag i sängen med Irya och Leon som snarkar !


Kommentarer
Postat av: MATHILDA ღ

SVAR Nej jag gör inte bloggdesigner.

2010-06-06 @ 09:46:56
URL: http://mathildaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0