Hos pappa


Sitter hemma hos pappa nu, har saknat denna dator♥ Jao för första gången hittade jag hit själv *stolt haha eller inte helt han mötte mig men jag gick nästan ända dit själv. Har ätit lite god mat här och så. Edvin är här..känns konstigt att ha en lillebror till. Tror det känns mer som min lillebror när vi flyttat.
Asså jag har haft MÅNGA hårfärger..typ alla ska visa lite under alla dessa år..
''Varning för gamla fula bilder''



brunett



blond



svart

orange

Sen har jag också haft , rött,typ mörklila och säkert mer jo mörkbrunt också.

och nu har jag ju min nästan naturliga hårfärg



Vill ha brunt igen haha men nej jag får stå ut med denna. Ska slinga ljusa slingor eftersom jag har värsta utväxten :p jaja iallafall ha en bra måndag .. är det måndag ? ha en bra kväll haha


Kommentarer
Postat av: Bea

Haha men guud! kommer ihåg allt :O :) Vi måste va nån dag! :) <3

2010-06-22 @ 23:07:15
URL: http://misssweetiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0