inte trött längre :p


Haha, tvättade ansiktet och bytte om och nu är jag typ inte trött längre :P
Nu istället är jag extremt uttråkad -.- Vet inte vad jag ska göra, finns inget på tvn , inget att göra på datan. Har redan läst typ 100 sidor i boken idag. Så jaa...vad ska man hitta på ..klockan är 02:33. Vill måla men orkar inte hämta grejer. ÅH! måste släcka i garderoben.. kommer snart! så ;) Snart ska jag till varberg , fyfan va gött! Längtar! Dom hämtat mig antagligen efter liseberg så åker jag därifrån annars kan jag inte följa med..
Ska bli gött att komma bort från allt och bara ta det lungt med familjen. Kunna bada i havet och så. Har saknat havet. Tycker det är läskigt med maneter och krabbor men att bara vara vid havet , vet inte varför men saknar det! Älskar överhuvudtaget att vara i västkusten. Är där varje år! i love it!

Kommentarer
Postat av: tina<3

jag älskar dig filippa♥

2010-06-13 @ 10:52:40
URL: http://tiinavictoriaoddli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0