Kom nyss hem ( 9 dagar kvar till liseberg! :D)

Är hemma nu igen , ska till Irya och Johanna sen. Sova hos Irya i think.
Blötthår på bilden (nyss dushat) Idag kom jag på en grej..När man åker bil utan tak och sitterbak så får man inte så acker frisyr ;) Var och kollade på ett hus dag men tyvärr funkar inga andra hus nu när drömhuset är hittat! mohaha köper det själv om inte vi köper det :D ..om jag hade pengar så.. Men ja..vi får väll se  hur det blir. Ska försöka laga nån lunch..men vet inte vad jag ska göra för någonting.Hmm! Ska leta lite vad det finns..kanske lite snygga pannkakor som jag och Tina var bäst på att göra haha! Kommer nog inte skriva nått mer idag. Men imorgon skriver jag mer ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0