Mobilinlägg

Kommer bli mobilinlägg nu under helgen tyvärr men det är ju bättre än inga ;) vakna bredvid Irya idag var barnvakt och sen drog vi in till stan jag köpte en bikini underdel,en vit som matcha min överdel.tänkte inte köpa nått mer men jag kunde inte låta bli att köpa en blå byxdress från bikbok. Den är så skön! Sen så blev det att handla skulle köpa saker till hela helgen så det blev tungt! Haha :)ja nu har Irya åkt hem så jag sitter och slappar i min mysdress och äter oreo kakor.mums;)väntar också på fyran att reklamen ska komma.det blir spännande!men nu ska jag fortsätta mitt mysande :) pussFilippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0