onsdag- stan med irya och nathalie

Jao blev stan idag med Irya och Nathalie :) kulit!






Har gått i shorts hela dagen , så gött! Längtar tills jag får bada igen! Var ju värsta förkyld i går så jag får inte bli mer sjuk. Ska ju vara med på en reklam på fyran :) Ska bli kulit!



DETTA ÄR TRÖJAN JAG KÖPTE :D
på H&M för bara 69,50 :- Najs price!

Så dom kläderna blir det imorgon, värsta många tjejer ska gå i shorts imorgon! :)

Sen imorgon så ska jag sova hos Tinis! Ska bli sköjj!

MEEEEEEEEEEEN iallafall , ligger och kollar på typ pimp my ride tror jag :D eller nått sånt , det är reklam så jag kommer inte ihåg vad jag ser på ..

ska snart ut med hundarna,men måste npg byta om till byxor först så det inte blir kallt och nu känns det som om ni tänker så här ..

Downloading carebox plese wait...
█ █ 10 %


känner att jag skriver väldigt ointeresant men ååååååh kommer inte på vad jag ska skriva om så jag skriver detta!


Kommentarer
Postat av: Jennifer ♥

fin tröja :)

2010-06-03 @ 07:30:06
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0