sent inlägg..

Åh nu blir det ännu ett sent inlägg. Men har spelat in låten till reklamen hela kvällen och mamma har haft datorn så har inte hunnit. Glöm inte att kolla på fyran om ca 2 veckor. Så kommer du se mig
på tv och Irya, johanna och Nathalie :) Och höra min röst sjunga i bakgrunden.

Ååh jag är så nervös, ska sjunga inför skolan på fredag, men Amanda och Emelie. Jag ska ta första versen i låten
Vi ska sjunga denna.
Jag ska sjunga

Your fingertips across my skin

The palm trees swaying in the wind images

You sang me spanish lullabies

The sweetest sadness in your eyes clever trick

 

Well i?d never want to see you unhappy

I thought you?d want the same for me

 

 

Och det hemska är att vi har inte övat tillsammans nån gång än.. aah !

haha! Jao men iallafall , shit det SPÖ regnar. Jag vill gå ut men jag vågar inte haha. Jag älskar att bara stå ute når det regnar!Asså det har blivit cp så det kommer en massa ränder haha! Jag vet inte hur det blev så , eller kanske för att jag kopiera texten men jag fattar ju inte att ränderna kommer med ..

Åh vet ni? nej det vet ni inte men jag har kommit på ett ''sommarjobb'' tills nästa år..*trumvirvel* sälja hundvalpar ! :D nästa sommar ska jag göra shakira med barn , eller jag ska inte göre henne med barn haha en annan hund ska göra henne med barn så ska jag föda upp lite valpar och en tjäna pengar på dom så jag kan spara till en moped!

Vet en jättefin!

Vet inte vad det är för modell men ändå. Jättefin. Men efter som jag fyller år så kommer jag ju inte kunna köra jättemycket på den men ändå.

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer ♥

JAG HAR EN SÅN MOPPE FAST RÖD OCH LITE SILVRIG :D

.. och den är ju repig men ah.. heh (:

2010-06-09 @ 18:33:04
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0