Sommarlov!

Då vare skol avslutning idag då , blev inte att sjunga hann inte fixa bakgrundsmusik tyvärr :/  Men Bea sjöng och hon sjöng jättefint!
Gött att det inte är nån mer skola säger jag. Och skönt att inte behöva stressa mer. Dom senaste dagarna har vart så stressiga. Har inte vetat vart jag ska sova och hur det skulle bli och allt. Men nu är det inte lika jobbigt.
lite bilder från skolavlsutningen
Blev fixad av Eronda , hon sminka mig jättefint! :) Hon sminka dom andra tjejerna också jättefint!  Sen efter skolavslutningen blev det hem med Tina, vi kollade på film men jag somnade och så somnade Tina vi sov i ca 4 timmar haha! Det var gött det! Sen så fick vi pengar så gick vi och hyrde film vi hyrde
: Chucky , its complicated och daybreakers
Fast vi har bara kollat på chucky, trodde den skulle va läskig men den var rolig :D haha! vill se mer chucky filmer men det var för mycket blod.. Men vi hade lite mys till filmerna också ..vi åt ..
Jordgubbar och smältchoklad, mums! :D
Nu ligger på och kollar på bluemountain state, och imorogn kankse det blir att åka till morfars stuga :)

Kommentarer
Postat av: Bea

gullig du är :) <33

2010-06-11 @ 22:55:56
URL: http://misssweetiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0