strandeen

Blev stranden idag med Irya och Johanna.jätte gött väder.Men dum som jag är glömmer att smörja in mig så nu är jag röd som en TOMAT!!

myysigt ..eller inte ! ONT GÖR DET! ah men får skylle mig själv! Ska nog köpa en solkräm snart och en till bikini haha! Måste ha en med underdel så jag inte får shortsstreck!  Men har hittat en fin jag pröva igår också ska nog köpa den..vill lämna tillbaka den jag har nu men får behålla den eftersom har ju badat i den .
Bilder från stranden

kul kan man ha :)
Skriver mer ikväll tror jag

Kommentarer
Postat av: alisha (:

sv,

hihi(a)

Om jag blir rikvill du bo där med mig och edward och eronda då? hahahaha :D<3

2010-06-17 @ 22:34:34
URL: http://aliishat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0