vill flyttaaaaaaaa

Var och kollade på ett jättefint hus idag,där vill jag bo! med en egen liten brygga vid vattnet och en storträdgård :) älskart!  Hoppas på det huset! typ tusende gången gillt haha!
Jaja , blev hem sen tvingades ut med barnen . Leon var jobbig och var en gnällspik som ville till lekparken hela tiden men jag ville inte gå ända dit när det regna så dom var ute och spruta vatten med vattenpistolerna. Så lyckades jag övertala dom att vi skulle bygga en koja och göra kladdkaka så då gjorde vi det men jag somnade i deras kojja! haha. så åkte dom så blev det lite lugn och ro. Nej då så jobbiga är dom inte! Men tänkte gå och ha lite ''tid för mig själv'' även fast jag tillbringat nästan hela dagen på mitt rum så ska det bli gött att ha lite ansiktsmask om vi har och lite skumbad!

Kommentarer
Postat av: den där ryssen

sv: nej tyvärr :)

2010-06-13 @ 20:36:24
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0