bom bom bom bom bom...



Billy boy är så söt när han är badad och har badrock på sig :)
Han bara njuter och njuter när jag dushar han !
Sitter nu i sängen med Nomi hon knarkar denna låt





 Den är skön haha!
Asså egentligen har jag typ inget att skriva så jag skriver att jag inte har nått att skriva men då blir det jhu nått att skriva att skriva att jag inte har nått att skriva..

nu blev jag förvirrad...

hahahahhhaahhhaahaaha, bara för att jag inte har nått annat att skriva :)

Nu ska jag hitta på nått riktigt meningslöst :D

Jag vill ha en brun häst som heter prada, så häst +prada väska =



haha bara för att jag har kul och tråkigt :D och har lyssnat på videon som jag la in tidigare ca 15 ggr kanske haha nomi spelar om och om och om och om och om och om och om igen...

hahahahaah


Kommentarer
Postat av: alisha*

the midnight beast är ju bra!

FILIPPA? DU BORDE BLI EN DESIGNER! VÄSKAN ÄR URSNÖGG! hahahahaha xd<3

2010-05-02 @ 15:24:35

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0