dag på stan

tjo alla bloggläsare, idag var det en nästan vanlig skolonsdag förtuom att vi hade kortonsdag.Så då blev det att åka till stan med Alisha,Tina  och Emelie. Vi gick runt i en massa affärer. Kulit!
vi var på dinsko


Ser ni hur fint Alishas hår blev!! älskart!

Och så var vi på chlasolson
eller vad det heter :p






haha Tina med på nästan alla kort ;)

Sen så åt vi på donken ,vi gick i många mer affäre också :)



We love donken (L) haha

Idag handlade jag bara på H&M

Jag köpte..


Hårband och Brunkräm.

Den brunkrämen rekomenderar jag, jag provade den av Alisha första gången och då var den bra. Så var vi inne på H&M så var det rea där. Tur jag har!

Sen blev det hem och ut med hundarna , så åkte tina hem och nu sitter jag här i min ensammhet..
nej då hundarna är här och vaktar mig ;)
Dom är ju såå skräckinjagande haha



hihi ne han är så sööt så!




han är så söt när han ligger här i sängen !



Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Tack så hemskt mkt, glad jag blir :)

2010-05-19 @ 19:46:15
URL: http://uppsara.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sv; Tackar :)

2010-05-19 @ 19:54:33
URL: http://letthedreambegin.blogg.se/
Postat av: alishaaa*

OMG, filippa fucking fin desing :)<3333333

2010-05-19 @ 20:55:23

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0